dissabte, 22 de desembre del 2012

Rams de roses de feltre per les àvies// Ramos de rosas de fieltro para nuestras abuelas

Per les nostres àvies, la Pilar i la Conxita, també vam voler fer-lis el seu obsequi manualment, i què millor que un ram que perduri per sempre!!

Para nuestras abuelas, Pilar y Conxita, también quisimos hacerles su obsequio manualmente, y qué mejor que un ramo que perdure para siempre!

El procediment és molt senzill. Talles el feltre en rodones, jo feia servir un pot com el de la primera foto com a mida i després amb les tisores anava fent un tall en forma d'espiral. Quan desplegues sembla una serp, vas enrollant i posant una mica de pega especial per roba i després vas clavant cada flor al pòrex i amb una agulla amb el cap amb la rodoneta com de perla.


El procedimiento es muy sencillo. Cortas el fieltro en redondas, yo usaba un bote como el de la primera foto como medida y después con las tijeras iba haciendo un corte en forma de espiral. Cuando despliegas parece una serpiente, vas enrollando y poniendo un poco de pegamento especial para ropa y luego vas clavando cada flor en la bola de porex y con una aguja con la cabeza de redondita como de perla.
Els hi va agradar molt!!

Les gustó mucho!


En aquesta web, cottonlin,  podeu trobar el pas a pas.

En esta web, cottonlin, podéis encontrar el paso a paso.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada