dilluns, 15 d’octubre del 2012

Tutorial pompons de paper de seda// Tutorial Pompones de Papel de Seda

Detall dels pompons, en vam fer 12
Posant pompons i blondes
Procès de decoració de la carpa
Sala abans de posar taules


Us mostraré els passos que vam seguir per fer cada pompó. Per fer-ho necessitareu: 12 fulls sencers de paper de seda, filferro, un cordill o cinta, tissores, un llapis i un regle.

Os mostraré los pasos que vamos a seguir para hacer cada pompon. Necesitaréis 12 hojas enteras de papel de seda, alambre, un cordel o cinta, tijeras, lápiz y una regla.

Es marquen els plecs de 6cm cadascú i es va doblegant en forma d'acordió. Al acabar es doblega per la meitat i es posa el filferro que l'aguantará. Després es tallen les puntes en forma de triangle. I es posa un cordill / cinta al centre que ens ajudarà després a penjar-lo. I es comença a obrir full per full amb molt de compte, 6 per dalt i els altres sis en sentit contrari, de manera que no tots els fulls vagin a la mateixa direcció i ens vagi quedant forma rodona. Un cop acabat convé revisar que tots els fulls quedin ben posats.

Se mnarcan pliegues de 6cm cada uno y se van doblando en forma de acordeón. Al acabar se dobla por la mitad y se pone el alambre que lo aguantará. Se cortan las puntas en forma de triángulo. Y se pone un cordel o cinta en el centro que nos ayudará a poderlo colgar. Se empieza a abrir hoja por hoja con mucho cuidado, 6 per dalt y las otras 6 en sentido contrario, de manera que no todas las hojas vayan en la misma dirección y así vaya quedando forma redonda. Una vez acabado conviene revisar que todas las hojas queden bien puestas.

Mitjançant les imatges que ho il·lustren, ho entendreu millor...

Mediante las imágenes lo entenderéis mejor...
Es van marcant els plecs de 6cm cadascú
Es comença a doblegar en forma d'acordió
Es va doblegant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada