diumenge, 19 d’agost del 2012

Projectes ganxet 2

També tinc començat dos projectes més.
 Per una banda estic fent un mega granny square gran per fer una coixinera.Això dels grannys els vaig aprendre just fa un any a Navarra mitjançant les estones mortes del nostre viatge i gràcies als vídeos de youtube, que moltes vegades t'ensenyen molt. Ara falta acabar d'unir un amb l'altre, per això demanaré ajuda a la meva àvia!


Doncs mireu...

Granny petit d'una banda coixinera
Granny petit de l'altre banda

Una banda quasi enllestida i inici de l'altre
Les dues bandes quasi enllestides
Detall i acabament de les dues en rosa

També vaig aprendre a fer la botiga IFIL de Barcelona una bossa de ganxet. Els dijous fan cursos gratuïts de ganxet, t'ensenyen un projecte i a canvi els hi compres la llana que necessites per aquest. Està molt bé!
El cul és teixir en espiral i la resta del bolso és anar fent en circular dos punts alts, dues candenetes, si saps fer grannys no et costa gens. Ara em queda fer la nansa i idear un sistema de tancament.

Detall del cul del bolso

Detall del cos

Creixement, ara només li queda la nansa


Detall del cos



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada