diumenge, 10 de juny del 2012

Novetats

Fa temps que no actualitzo aquest blog, entre el fi de curs a l'escola i els preparatius de la boda estic ben enfeinada!!
Bé no sé si ho havia fet públic encara per aquí... al setembre en Jordi i jo ens casem!! Estem molt il·lussionats i estem preparant amb molta cura i amor aquest gran dia. També les cosetes fetes a mà tindrán el seu protagonisme en aquest dia, però això ens ho reservem i en tot cas ja ho farem públic un cop passat l'esdeveniment.
Avui us vull ensenyar unes fotos de les meves alumnes creant amb filferro. Ja us vaig dir fa dues entrades que tenen algunes blog o grup de facebook. Están fetes unes artistes! A mi em fa molta il·lussió.
Al maig vam començar a treballar una nova tècnica, l'argila polimèrica. De seguida us en mostraré fotos.


Ahh! Jo també tinc grup al facebook, així que si voleu estar al dia de les novetats del Talleret cliqueu a m'agrada!

http://www.facebook.com/ElTalleretDeLaMaite

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada