dijous, 30 de juliol del 2009

Blogs que m'agraden






Avui vull fer una referència de blogs que m'agraden molt i que consulto sovint per pescar idees i per veure preciositats!

Una artista del feltre...


Leah Adams és una autèntic artista treballant el feltre, si mireu les seves fotos del flicker realment flipareu!! És una autèntica artista! De fet d'ella he tret algunas idees en els meus projectes de feltre.
Té alguns tutorials també.
El blog és en anglès.

Fieltromanía


Aquest blog és d'una noia sevillana, Anabel. Disposa de molts tutorials i idees en tot el referent al feltre. També m'agrada molt per què dóna molts links d'altres webs que resulten molt interessants.


The magic onions


Aquest blog en anglès ha estat l'últim descobriment gràcies a una amiga! És una passada, té tota mena de manualitats sobretot adreçades per a nens. El fet de ser mestra d'infantil i agradar-me tant les manualitats s'ha de fer veure en algun lloc, no??

M'encanten els ninotets amb feltre i agulla! Xuliiissims!!

Elvira López del Prado


Elvira és també una autèntica artista!! És una dona plena de recursos! Fa tot tipus de tècniques amb molt d'estil. Té un apartat molt interessant on dóna adreçes web per comprar material i adreces de botigues de Barcelona i rodalies on podeu comprar tot allò que necessiteu per crear.

Luisa Navarro


Ella va ser qui em va introduïr en el fimo i qui em va desencadenar les ganes de crear i aprendre més en el món de la bisutería. És una mestra bonissima i fa unes creacions molt xules!! Visiteu el seu blog que hi trobareu preciositats! Petonets guapa!


Ja seguiré donant més adreces un altre dia... Apa petons a tots bloggeros!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada