dimarts, 23 de juny del 2009

Treballant en el Talleret

Uff!! Fa molt que no actualitzo el blog i tinc forces coses per publicar!


Començo avui per la feina que m'ocupa aquests dies, la nova producció per la Temporada Primavera-Estiu 2009. Ara ja farà dos mesos vaig presentar a la meva escola els collarets de la nova temporada i en vaig tenir uns quants encàrregs!!





Aquests dies estic treballant de valent per poder-los acabar! Espero que els hi agradi! I si a algú de vosaltres us agrada algun, ja sabeu em podeu fer una comanda per mail, maitona82@gmail.com.






Al camping Peña Montañesa (Aínsa-Labuerda; Pirineu Aragonès) fent feina pel Talleret en les estones de descans.


Les boletes preparades i fetes per poder muntar un collaret.



Alguns dels collarets fets i empaquetats, amb l'etiqueta que els identifica com a producció pròpia i artesanal.


Com podeu veure aprofito les estones per treballar en el talleret a tot arreu, fins i tot en un camping!!



Voilà! Una nova versió del collaret de voltes de feltre. Aquest és per la Mercè que aviat serà mare!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada